MED MINA FAVORITER

Det känns som om jag har börjat en ny del av mitt liv den senaste tiden. Egentligen så har inte så mycket förändrats men ändå känns allt så annorlunda.

Har spenderat dem tre senaste veckorna tillsammans med mina favoriter och trots mina psykbryt och gråtattacker som har varit alldeles för många så är jag ändå lycklig på något vis. Dem får mig att må bra och det är allt jag behöver för tillfället. Svåra tider är på ingång och det vet jag mycket väl, men med inställningen "jag  klarar det här" vet jag att allt kommer bli så mycket bättre än förra gången.

Idag har jag: hängt alldeles för länge i skolan, skrattat, träffat goa vänner, trillat på cykeln, åkt longboard, bestämt mig för att ta tag i mitt liv på riktigt, sprungit/tränat halvt ihjäl mig tillsammans med Julia och hunnit plugga. Idag var en bra dag.

Kommentarer
Postat av: Julia s

Misse! <3

2012-05-15 @ 22:42:27
Postat av: Julia Blomgren

Coola tjejer!

Tilda vi älskar dig, och kommer finnas där hela tiden.

Du var skit duktig idag ju, vilka muskler vi kommer få!

Kärlek <3

2012-05-15 @ 22:53:36
Postat av: TILDA

Ni är bäst.

2012-05-21 @ 22:28:37
URL: http://kavi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0