KONFIRMATION

Tror knappt att jag har nämnt här i bloggen att jag har konfimerats? eller har jag det? I alla fall, så i lördags så blev vi färdiga och konfimerade! Efter 8 månader, 3 läger, alldeles för många gudstjänster och massa annat roligt så gick vi ut ur kyrkan skrattandes och lyckliga. Och när vi skulle kramas och säga hejdå till alla så insåg man ju hur kul man egentligen hade haft det tillsammans. Alla galna/sjuka/roliga grejer vi har gjort. underbart.

Är ändå glad att det är över nu, men ångrar inte en sekund att jag gjorde det. Fick ju fetaste presenterna sen också!! (Balettskor, joggingskor, smycken, vegi-kokbok och pengar) så tack alla goingar som gjorde det så ballt. ni är grymma.

P.S. Emma. förlåt fining, det har jag helt glömt bort, igen! det kommer, håll ut!

Kommentarer
Postat av: emma annér :)

det är lugnt du :) jag bara undrade, eftersom det är kul att läsa om :) <3

2012-05-11 @ 10:13:37
Postat av: Julia s

Uppdatering?? DU tummade!! ;D

2012-05-15 @ 21:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0