LITAR INTE PÅ NÅGON OCH ALLT ÄR HANS FEL

Har behövt en liten paus härifrån, behövt koncentrera mig på mitt liv och allt som händer hela tiden.


I helgen fick Anna Ternheim mig att vilja börja gråta för att hon var så fantastiskt bra på sin konsert i Borås. Min fina syster bjöd med mig dit och tack vare henne så kan jag nu bocka av "se Anna Terheim live" på min innan-jag-dör-lista.

I måndags började även praon på polkapojkarna i Gränna, och jisses vad det äger! Käka godis hela dagarna samtidigt som jag lyssnar på massa go musik (Erik Hassle, hehe) och slår in polkagrisar för glatta livet. Personalen är hur goa som helst och jag trivs som satan. Hoppas ni har det bra goingar!

Kommentarer
Postat av: Sis

Men det kommer ju bli mer än en gång, det förstår du väl själv?!;)

2012-03-09 @ 15:46:22
Postat av: TILDA

Sv: det räknar jag med, och ser fram emot!!

2012-03-09 @ 23:35:41
URL: http://kavi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0