GOLLAN REUNION - FAMILY & FRIENDS

Min senaste vecka har vait hur bra som helst. Helgen var lätt den bästa på länge. Fredagen började med studiedag och trötta jag vaknade inte förens vid 14 för att ställa om dygnet till konfalägret, på kvällen åkte jag in till Jönköpings teater för min första seriösa fotografering på Gollan Reunion - Family & Friends, två konserter som spelades både fredag & lördag.
- Och herrejisses vad kul det var. Har nog, på riktigt, aldrig någonsin gått runt och varit så glad. Jag höll på att spricka av glädje när jag sprang runt, upp och ner i loger å trappor, upp på scenen, ner under scenen, upp på balkongen ner på parkett. Sprang runt överallt, hade världens största leende på läpparna och bara njöt v-a-r-e-n-d-a sekund.

Inte nog med att jag fick fota, vilket är det bästa jag vet, jag fick även lyssna till helt otroligt bra musik och stämningen där inne var underbar. Alla var även jättesnälla mot mig och allt det här med att "hon är så liten, hon kan ingenting" "vilken dålig kamera" Ingenting av det kände jag av någonstans och i pausen gav folk mig massa bra kommentarer om alla bilder. En kille trodde även att jag gått foto-utbildning. Tack mannen, du gjorde mig supermega-glad kan jag lova.

När jag sprang därifrån levde jag sedan på lyckorus, mötte upp Felle och pappa för att åka till Gransnäs på konfaläger och jag trodde inte att min kväll kunde bli bättre än va den redan var, men oj så fel jag hade. Mina vänner är bäst och roligast i världen, var uppe till 7 på morgonen men lyckades iaf få nästan en timmes sömn innan det var dags att gå upp och köra igen. Fick ett sms där dem undrade om jag ville fota deras andra konsert också, och där kom lyckorusen tillbaka, trots att jag var helt slut så blev jag helt överlycklig. Inte bara för att det är kul, det är ju även en ganska stor bekräftelse på att dem var nöjda med gårdagen.

Så lördagskvällen blev helt underbar den också, dock så var jag så trött att jag höll på att svimma i pausen, en timmes sömn + konsert borde det va en sådan där "don't try this at home" varningsskylt på. Men bilderna blev bra iaf, och det var så sinnessjukt värt att må lite dåligt i några timmar för det där. Sjukt värt det.

Några av mina bilder finns även uppe på Jnytt, (!!!) så kolla gärna in där också om ni vill se mer! Dock så är de i sämre kvalite där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0