ANGÅENDE COLLAGE

Sanna undrade om jag kunde berätta vad Collage va för något, och självklart! Trodde redan att jag hade förklarat det men det är iaf en dansföreställning som Medborgarskolan håller i på spira den 2 Juni! Där ska jag vara med och dansa balett så är nu i full gång med att lära oss koreografin och det känns faktiskt riktigt bra.

På söndag ska vi ha ett litet "genrep", eller vad man nu ska kalla det, på Spira, Är lite nervös då dansen är ganska svår med det går nog bra! Någon frågade även om jag skulle ta några bilder där och jag själv kan ju självklart inte ta några bilder eftersom jag ska dansa men ska be någon i min familj som ska kolla att ta lite bilder och filma lite. Är ju alltid kul själv att se hur det såg ut också!

Bara 37 dagar kvar, iiiiiih


Kommentarer
Postat av: Malin

Vilken tid är det ungefär? Eller kommer man in gratis där?

2012-04-26 @ 22:27:50
URL: http://maliinklings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0