SMILE BITCH

min dag har varit fullspäckad, länge sen jag hade mycket att göra känns det som.
vaknade med världens halsont - pallrade mig till skolan iaf, sprang tre km på idrotten (min hals mådde as bra efter det, smart!) sen var det en massa andra lektioner, skynda hem efter skolan, Axel sumpar maten så jag fick cykla mega snabbt in till stan utan att ha ätit något på hela dagen, springer in till danslektionen (första gången på baletten idag, det var awesooome) hade as kul, cyklade hem, dödshungrig, dödstrött, dödsont i halsen. träffade felle, snackade med henne. cyklade hem i typ 569 km/h och slängde i mig massa mat. sockerkaks bak och lagom mycket plugg, sen idol.
och nu (bokstavligt talat) dödar min hals mig. och min förkylning, haha den ska vi icke snacka om.
så ingen skola för mig imorgon - men massa mys, film och kanske lite plugg. hyffsat niiiicee ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0