vitsippor och annat trams

fick ett ryck av att springa ut i skogen och ta en header bild med en massa vitsippor, och så blev det! tog cyklen upp i skogen med stativet på ryggen och kameran i handen, traskade upp en bit där solen sken sådär lagom mycket och började ta lite kort med kameran på stativet, kände mig lite små fånig när jag stod där bland alla vitsippor och posade framför kameran när det gick förbi en och annan människa.... men fina bilder blev det iaf.
och fula....
skojar inte när jag säger att jag har 150st bilder när jag står där bland blommorna och posar.... tönt.

Kommentarer
Postat av: A N N N A I Z (Annis)

sv; Åhh vad glad jag blir! Tusen tack sötnos! :D

2011-05-10 @ 07:33:10
URL: http://annnaiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0