onepiece <3

orkade inte blogga igår, va på sådant piss humör :o
meen dagen va iaf bra, grymt trött men ändå, felle hängde ju med mig till stan efter skolan, träffade natalie och fick biobiljetterna av henne, kollad runt lite men hade inga pengar med mig så köpte inget ;) men ska kika runt efter någon bra film.. går det någon bra eller? :)
inte gjort så mycket sen dess, däckade i soffan nyss. haha nu ska jag nog seriöst gå och lägga mig, så sinnesjukt trött. hehehehheh hajdå
OnePiece Summer AzurOnePiece BigPrint Green
funderar starkt på att köpa en sådan här.. fast har inte riktigt råd med det än. men efter min födelsedag, då jäklar! :D
men vilken tycker ni är snyggast?

Kommentarer
Postat av: erica.

den gröna.

2011-01-19 @ 20:51:07
URL: http://ericadenblonda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0