uppdatering

tjooooooo på er, bra uppdatering va???
haha helt sinnes att ni fortfarande kollar in här, men sjukt glad för det! lovet har gått väldigt snabbt, fattar inte vad det tog vägen :o trodde det skulle gå as segt när jag inte kunde åka snowboard men har haft kul ändå ju :) inta varit hemma ett skit typ, as gött.
red faktiskt i fredags också, ååååååååh vad roligt det va att kunna rida nu igen efter över tre veckor! fast det gick inte jättebra med mitt gips.... så fick byta till en lugnare häst i slutet men sjukt mysigt iaf :)

shit, ska sluta babbla om mitt lov nu och hoppa in i duschen sen blir det att gå och lägga sig och sätte på en film, så jäkla trött är jag + skolan imorgon med ju! puss på er sweties :*

random bild...

Kommentarer
Postat av: Linn

Fin blogg!

Kika gärna in på min blogg och anmäl dig till veckans blogg! :)

2011-02-21 @ 15:56:03
URL: http://linnhahne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0