Seasons come and go, but I will never change

A kid gave his teacher a blank piece of paper.
Teacher: What is this?
Kid: It's a drawing of a cow eating grass.
Teacher: (looked at the paper) Where's the grass?
Kid: The cow ate all of it.
...Teacher: (looked at the paper again)Then, where's the cow?
Kid: It left because there was no more grass.

jag typ dog när jag läste den, hahahahahh så rolig!

kom iaf precis hem från sjukan, fick nytt gips för det andra skavde satan :o fast det blev inte ett lika fint den här gången :( men vitt bli bra! haha
sla åka till stallet snart också, blir ju ingen ridning för mig på ett tag, men ska kolla lite iaf :) så jag MÅSTE käka något, har bara ätit lite soppa på hela dagen. duktigt tilda!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0