helg!

yyyes, äntligen. vilken seg vecka det har varit!!
men nu är den äntligen slut :D
har haft biologi omprov idag, måste faktiskt säga att det gick riktigt bra, så hoppas att jag fick godkänt den här gången :)

hade håltimme i 1 å en halv timme också, och då snackade jag väldigt mycket med vanessa, så skönt att snacka med henne! hon förstår verkligen allt.

imorgon så ska jag sova över med Julia också, riktigt kul! för det var ganska länge sen nu :/ saknar dig!

ne men nu ska jag sätta mig och läsa en stund, hehe sen ska jag kanske ut och springa. får se om jag orkar ;)


körde på en mysig outfit idag!
♣ tights
♣ ljusrosa linne
♣ kofta
och utsläppt hår :)

Kommentarer
Postat av: Martine

Nice outfit :')

2010-10-15 @ 18:19:18
URL: http://FrkMartinee.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0