Lina bästa svensson <3

åh, Jay vann ju igår! grattis till honom! :D nemen, vad tyckte ni om vinnarlåten? jag tyckte den var ganska tråkig, den passar ju inte riktigt hans stil eller så.. men hoppas att han släpper någon bra skiva efter den! ;)


anyway, så kom ju Lina hit igår. åkte  in och mötte henne i stan och sen tog vi bussen hem direkt. åt lite sen fick vi panik och sprang ner till bussen igen. så åkte till willys och köpte lite godis! efter det så tänkte vi kolla på när killarna spelade innebandy men jag kom på att vi skulle vara hundvakter, så vi åkte hem igen och passade busungarna :)


billy söten <3

nu ligger hon på mitt rum och sover, försökte väcka henne innan men hon somnade bara om så jag tröttnade :p men nu mmåste jag hoppa in i duschen för sen ska vi till A6/stan och köpa julklappar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0