canon eos 1000d ♥

jag tror det här har varit den absolut bästa dagen på riktigt länge - system, julklappar, hängt med världens bästa syskon och ja, känner mig bara allmänt lycklig! fast systemen är nog det bästa ändå.. hihi hade lätt kunnat sitta uppe hela natten och pysslat med den, men jag ska ju faktiskt upp och jobba imorgon så några timmar vill jag nog sova ändå.

men direkt efter det ska jag ut och fota med felle!! fyfasen vad kul asså :* och jag känner mig så himla stolt över att varenda litet öre till den här kameran har jag verkligen jobbat ihop och kämpat för själv! kändes riktigt bra att betala med sina egna pengar och inte bara få allt av mamma och pappa som förut -

fast ska som sagt va upp vid nio imorgon, så måste verkligen krypa ner i sängen och sova nu! hörs imorgon med en stoooor bildbomb, puss

min älskling :**************


Kommentarer
Postat av: lindshe-svart bälte i shopping!-

God morgon sweetiepie!

Nu ligger de 3 vinnarna av dagens blogg uppe!

Kika in om det just var du som vann.. :)

Om inte, så får du gärna anmäla dig idag igen!

Ha en fortsatt trevlig dag! Sötnos <333



" en sån Kanon kamera" ;) haha

2010-12-26 @ 08:10:05
URL: http://lindshe.blogg.se/
Postat av: Julia <3

2010-12-28 @ 21:19:33
Postat av: Julia <3

Oj, det blev ett inlägg för mycket :)



Vilken bra camera ;) Hur mycket kostade den?<3

2010-12-28 @ 21:20:43
URL: http://envitangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0