TOM

Behöver lite andrum från allt i mitt liv för tillfället men vet inte riktigt vart jag ska få möjlighet till att få det, känner mig så himlans tom och hjälplös just nu, jag vill bara fly här ifrån ett tag och glömma bort allt, men jag antar att det inte heller löser någonting. Saknar så himla mycket och vill helst bara börja om från början, den sista månaden i skolan känns så fruktansvärt lång och är så rädd för vad som ska hända efter det, brukar älska oförutsägbara saker men är så osäker för tillfället att jag inte vet någonting. Allt som hela tiden händer runt omkring mig kväver mig sakta inifrån och jag kan inte hantera det länge till. Men är samtidigt så glad för allt fint jag har i mitt liv, som finaste tonår, det lyfter upp mig så mycket och är så rädd för att jag inte ska kunna behålla det länge till, men än så länge är det bara så himla bra. Sommaren ska också bli så himla bra, Kroatien med världens bästa och sedan jobba en massa, det ska bli så bra och kul. Är dock så himla rädd för att det här är sista sommaren jag har tillsammans men världens bästa gäng, det gör lite ont att tänka på det där. Som ni märker tänker jag alldeles för mycket för tillfället, så ja, jag behöver nog lite andrum någonstans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0