VÄNSKAP OCH LYCKA, FAST ÄR DET NÅGON SKILLNAD?

Att gå i nian är jobbigt, att ha sex prov på tre veckor är för mig ovant och extremt jobbigt. Är redan så skoltrött att hela min kropp stretar imot, men vad hjälper det?

Ok, ska sluta vara bitter över skolan, för mitt standard humör för tillfället är egentligen: lycklig. Lycka i alla former är  på besök och det känns bäääst. Hade finaste, bästaste och mest välbehövliga dagen i tisdags. B, S, Ebba, Hilda Å Felle, ni är det finaste, galnaste, knäppaste och bästa som finns. kan skriva fetaste kärleksförklaringen till er, men som ni vet - det är inte riktigt jag att göra det. 

Dem sa det finaste en människa någonsin har sagt till mig, det var så fint att jag inte ens kan säga det här, på riktigt. Blir varm ända in i själen av det där.



Svartvitt har blivit min grej.

Nu ska jag släpa ut mitt skoltrötta arsle för lite biologi i skogen. Mycket tråkigare än så blir det inte mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0