tankar och känslor i överflöd, alldeles för mycket sorg

Ända fram tills igår har jag trott på ödet - allt händer av en anledning. Men inte längre, jag kan verkligen inte förstå det här, att du, denna fina människa bara ska försvinna, vara borta föralltid. Jag känner mig helt tom. hela dagen har varit så full av sorg och ledsamhet. Hela staden, hela hockey-världen har verkligen sörgt idag.

Att aldrig mer få se dig göra din glädje kullerbyttor efter en vunnen match, att aldrig mer få se dig ta dem där otroliga räddningarna som ger än gåshud, det gör så jävla ont. Det känns så fel att du fick sluta ditt liv såhär, du var värd så mycket mer. Han har två söner, som ska få växa upp utan en far. det är så orättvist att jag inte kan förstå det.

Stefan Liv - alltid saknad, aldrig glömd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0