när man inte har något bättre för sig....



För ett år sedan:

Vad hade du för hårfärg? - blont typ 
Hur lång var du? - 1.45-1.50
Vem var du kär i? - j
Hade du någon pojk/flickvän? - tror inte de..
Vad brukade du göra på fritiden? - kompisar och ridning mest typ
Vilka umgicks du med? - julia, felle å lina mest
Hur såg du ut? -  wb-fjortis typ HEHE
Var allt bättre då? - ohja
Skulle du vilja gå tillbaka dit? - både och 
Har du förändrats? - galet mycke

 <-------- för typ ett år sedan, hahah fjortiiiiiiiis
Nu:
Vad har du för hårfärg? -  samma
Hur lång är du?-  1.56
Vem är du kär i? - ingen typ, eller asså inte kär :o haha
Har du någon pojk/flickvän? - neej
Vad brukar du göra på fritiden? - hänga med kompisar, rida, data, fota
Vilka umgås du med? - massa
Hur ser du ut? -  derru

Har du..


Kysst någon? - ja
Haft sex? - nej.
Sovit bredvid någon av samma kön? - aaaaaah 
Sovit bredvid någon av motsatt kön? - yes
Slagit ner någon? - ja
Ljugit för en bra vän? - aah /:
Svikit någon? - aah
Fuskat på prov/läxförhör? - har hänt HAHA
Blivit kallad Bögjävel? -  haha tror de
Kallat någon Bögjävel? -har jag säkert.. :p

Vem:
Skrev du senast till på msn? - vet inte
Kramade du senast? - mammi
Kysste du senast? - kommer inte ihåg 
Sov du hos senast? - anna
Vill du vara med just nu? - detdö :D
Ringde dig senast? - pappa
Skickade ett sms till dig senast? - felle
Skickade du ett sms till senast? - felle

Vad:

Drack du senast? - mjölk
Köpte du senast? -  jeans-shorts
Gjorde du igår? - hängde med felle på stan å hemma typ
Ska du göra imorgon? -  inte en aning
Vill du göra just nu? - ligga på en strand å sola
Åt du senast? -  godis
Är närmast dig som är rosa? - penna

KÄRLEK & FÖRHÅLLANDEN

Du är kär nu  - ne typ inte
Du har sårat nån så de börjat gråta -  typ
Nån har sårat dig så du börjat gråta -  aaaaaa
Du har haft ett förhållande som varade över ett år - asså de va när jag va skit plutti liten, haha om de räknas
Du har haft ett förhållande som varade över två år -  -"-
Du har haft ett förhållande som varade över tre år -  nope

ÄRLIGHET
Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra - ajjemen
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra - jaa
Jag har smugit ut utan lov - yes
Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar - ah
Jag har en hemlighet som ingen vet -  ja
Jag har fuskat i ett spel - hahha neeeeeeedå (a)
Jag har struntat i ett prov – aah

DÅLIGA TIDER
Jag har skadat mig själv - typ..
Jag har tagit droger - nope :)
Jag dricker mig berusad minst än en gång i månaden - nej
Jag kan inte svälja piller - knappt
Jag har tagit mediciner mot depression - nej
Jag har anorexia och/eller bulimi - nej
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det – jaaaa
Jag har vaknat gråtande -  går de?
Jag har somnat gråtande - många ggr..
Jag grät senast - någon dag sen typ

DÖDEN

Jag hatar begravningar – valdrig varit på ngn
Jag har sett någon dö – nej
Någon som jag känner har dött nyligen - ja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0