önske-inlägg

några som har frågat om jag inte har kunnat visa lite foto/redigeringstips! so here we go
tänkte först bara visa lite om hur jag redigerar, och hur stor skillnad det faktiskt gör i bilden om man bara ändrar lite färger och ljus.
ändrat - exponering lagt på skuggor, ökat kontrasten, ljusat upp bilden färg ändrat färgtemperaturen, ökat mättnaden
ändrat - Exponering ökat kontrasten, lagt på mer skuggor Färg ändrat färgtemperaturen, ökat mättnaden
ändrat - Exponering ökat kontrasten, ljusat upp bilden Färg ändrat färgtemperaturen, ökat mättnaden

Det här är dem vanligaste redigeringarna jag gör, men man kan ju även redigera bilderna så att dem blir lite annorlunda och förmedlar en speciell känsla, så man kan redigera på oändligt många olika sätt, men ljus och färg är det mesta jag ändrar på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0