IF YOU'VE NEVER DONE ANYTHING STUPID, YOU'VE NEVER DONE ANYTHING AT ALL

Att jag imorgon ska få mina livs första betyg känns minst sagt nervöst. Men det känns ändå bra, ett steg närmare ett slut på den där skiten. Att spendera en timma i skolan känns helt perfekt då jag knappt tror att jag skulle orka mer efter den här helvetes veckan som sjuk. Sedan ska krama sönder mina fina vänner innan jag går ut från Ljungarumsskolan för sista gången tvåtusenelva, det känns bra.

På fredag ska jag börja vad som ska bli ett fint jullov, som ska spenderas med massvis med vänner, Julfirande och nyår med förhoppningsvis många härliga människor. Ska även vända på dygnet hel och hållet, sitta uppe på nätterna och snacka i skype (det hör ju till vintern liksom) och om vädret tillåter - åka en hel del snowboard. ååååh vad underbart!

gamlingar från förra året - då jag var besatt av min björnfitta. haha, sött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0