ny blogg

sådär!
nu är jag färdig med den "tillfälliga" designen som jag ska ha till den nya helt enkelt är färdig. får se om jag bara ska byta header eller om jag ska byta bakgrund också?
tycker den som jag har nu är riktigt cool men den kanske blir lite för mycket?
aja, vi får se!
de känns skönt att börja om på en ny blogg nu iaf, och den här ska jag vara seriös i. eller iaf försöka så gott det går ;)

men nu ska jag springa ner och kolla hur det går i valet, är det bara jag som tycker det är lite spännande? :p
puss!


bjuder på en bild från i somras. visst ser det riktigt härligt ut?

Kommentarer
Postat av: Erica

yesyes ;)

2010-09-20 @ 17:27:13
URL: http://ericadenblonda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0