stolt

imorse så gick jag upp vid 8.00 för att åka till stallet, så gick upp tidigt och fick ut mycket utav dagen redan från start! så jäkla härligt att inte ligga och sova hela dagen faktiskt :)
lite senare så kommer min bror och hämtar mig, och frågar vad jag hade tänkt att göra.
- och jag hade tänkt att åka upp till a6 för att shoppa lite! behövdes en del nya saker. men nehe nu skulle jag hänga med på en cykel-tur. jag tänkte bara, visst det blir säkert kul! det är ju alltid bra med lite motion.
så han skjutsade hem mig, och jag lånade min brors cykel (my assss vad jag ångrar det nu!!) och cyklade in till stan där jag han mötte upp mig.

och där började helvetet.. jag satt på den absolut trögaste cyklen någonsin!!! och skulle för första gången motions-cykla. långt.

men jag kämpade på i de första (uppförs) backarna, till jag var totalt slut efter bara någon kilometer. så min söta bror erbjuder sig att byta cykel!
hallelujha vilken jävla frihet det var att sätta sig på en riktig sportcykel.
men, det var ju ett liiitet problem, sadlen var alldeles för hög för mig!!
fast jag vägrade att sätta mig på den där förbannade sega cyklen igen, så jag kämpade helt enkelt på.
och jävlar vad stolt jag var när jag kom hem till oskar, efter 3.5mils cykling (i typ bara en jävla massa backar :@) med en alldeles för stor cykel.

benen skakade och jag hade så sjukt ont i bröstet eftersom jag knappt kunde andas. men jag klarade det iaf, jag tog mig runt hel! vet inte hur många gånger jag hann tänka
- nu dör jag, nu dör jag. jag orkar inte meeeeeer!!!!
men nu är jag stolt som fan, men jag lovar er att jag aldrig någonsin ska sätta mig på en såndär förbannad cykel igen!



haha, helt sjukt att jag jag klarade det egentligen.. men måste göra mig iordning nu! ska iväg till några kompisar snart ju :)


Kommentarer
Postat av: Erica

har var min andra blogg också ;)

jäklar, offta du cyklar 3,1 mil ?

gud vad duktigt ! (L)

2010-10-12 @ 10:59:32
URL: http://kincipp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0