SOMMAREN SNURRAR FORT

Oj, vad länge sedan jag visade något som helst livstecken här. Saknar det ändå, att lägga ut fina bilder och skriva av mig en massa trams, det är lite terapi på något vis.
             Mycket har hänt sedan sist och sommaren har ännu en gång snurrat förbi alldeles för fort. Mitt andra år på gymnasiet har börjar lite väl kaotisk men jag kämpar för att hålla mig kvar, jag ska fixa detta trots all skit. Jag har många ägiga vänner runt omkring mig som gör det hela lite enklare, och det är jag så tacksam över. Vi har ju dessutom fått en ny regering sedan sist och jisses vad Tilda är lycklig över detta, trots allt parlamentariskt kaos.
 
Hösten har aldrig varit min årstid, det vet nog ni som hängt här ett tag, men ändå känner jag lite hopp inför denna höst, den sista innan jag är myndig och den ska fyllas med plugg i skola och även inför ett stundande körkort. Men mest av allt med aktivism, fina vänner, löjligt många konserter och allt för många hemmafester. Hösten, svik mig inte nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0