DU OCH JAG VI SER VÄRLDEN I SAMMA NYANS

I fredags fick jag äntligen, äntligen, se min absoluta favorit live. Daniel Adams-Ray. Kände mig som 10 och var sådär löjligt överlycklig över allt. Och det var så mycket bättre än väntat! Han var helt fantastisk live och så fort han börjar prata blir jag helt varm och töntig av hur klok han är. Snooklåtar spelades och en rapbattle mellan honom och Professor P framfördes, men absoluta höjdpunkten var ändå när "svär på mammas grav" spelades, den låten är så genial att mitt hjärta smälter. Att jag dessutom fotade hela kvällen gjorde allt bara helt perfekt, att blanda sina två favoritgrejer, konsert och foto kan inte bli annat än bäst.

 
Nästa gång vi ses är det sommar och jag kommer stå på ett stort gräsfält framför en av Bråvallas alla scener.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0