SUCK 2013

Då var det över. Sista kvällen med gänget. Samtidigt som det gör lite ont är det så himla fantastiskt, alla dessa stunder vi haft, alla fighter vi tagit och alla fina minnen. Ni är så jävla fantastiska att jag inte vet vart jag ska ta vägen. (nu sitter jag här och lipar igen) Ni har lyft mig så mycket dessa tre år och vi är nog alla medvetna om att vi inte hade klarat allt det där svåra det här året om vi inte hade haft varandra. 
Finaste, finaste ni, tack för allt.

(Det gjorde ont att skriva det här.)

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej! Du, hur gör man igentligen för att få en större header än 1000px? Vore supergulligt om du kunde hjälpa mig med det! Kram!

2013-08-17 @ 13:55:43
URL: http://annaredhes.blogg.se
Postat av: Anonym

När ska du börja blogga igen?!

2013-08-19 @ 15:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0