SJUKLING

Idag tycker jag mest synd om mig själv och glider runt i min Onepiece och glor på Big brother. Att börja lovet
som sjuk är absolut ingen höjdare men jag får väl skylla mig själv efter att ha varit ute och aprungit i regn med en förkylning.

Igår var jag på min livs första anställningsintervju och jag håller tummarna, hoppas och tror att det gick bra. Ett sommarjobb skulle verkligen sitta fint nu. Min fina Iphone har äntligen kommit nu också, tyvärr så fick jag en svart trots att jag beställt en vit men jag ska väl inte klaga. Iphone som Iphone lixom.

Kommentarer
Postat av: Evelina Häggh

skitsnygg blogg!

Kolla gärna min! följ den gärna om du vill :)

2012-04-01 @ 10:14:08
URL: http://kaktuspajen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0