LYCKA LYCKA LYCKA

mår så himla bra att ni anar inte. Vill bara krama allt å alla, dansa hela nätterna och aldrig sluta le. Allt är så fint.

Polkapojkarna är det finaste som finns, människorna där är dem goaste jag någonsin har träffat och att jag bara har sex jobbdagar kvar är nästan lite plågsamt. finafina människor, så glad för att jag träffat dem. Har även, efter väldigt mycket beslutsångest och panik bestämt mig för vilken glugg jag ska köpa för mina löner, 11 000:- går den på, men är ändå så lycklig att jag inte vet vart jag ska ta väääägen!!!!! 

för tre dagar sedan fick jag även finaste beskedet om att jag blivit moster till två dödligt söta små flickor. Så fina att jag ler så fort jag tänker på dem. Så lycklig för syrrans skull.

Imorgon är sista jobbardagen innan jag tar semester, känns helt ok ändå. Hoppas ni har det bäst mina fina.


Kommentarer
Postat av: Andra syrran!

Vi får bilda mosterpakt åt dessa små troll så vi kan lära dem allt vi kan;)

2012-08-03 @ 07:23:37
Postat av: Anonym

vad heter bebisarna?

2012-08-14 @ 11:36:19
Postat av: Evve

Vad har du för fjärrutlösare till din kamera? :)
Jag har likadan kamera men jag hittar ingen.

2012-08-16 @ 15:58:17
URL: http://evejohannesson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0