NÅGOT JAG LÄRT MIG ÄR ATT ALDRIG TA NÅGOT FÖR GIVET, MAN FÅR DET MAN GER

åh, min hals döööödar mig!!!!! te, halstabletter, ipren, alvedon inget hjälper. låter som en jävla kråka. haha
o-r-k-a-r inte vara sjuk nu..

Men annars är det fint med mig, det är as fint väder ute också, hur nice!? (nu när jag mår dålig, haha typiskt) men lite longboard och sånt blir det nog iaf, jag tänker inte sitta in när det för en gåns skull slutar regna ;-)

fast först blir det frulle och ett avsnitt av paradise hotel!

saknar redan ihjäl mig efter sommar, hur ska jag klar mig  ändå tills nästa sommar innan jag får hänga på en strand hela dagen igen?? bara 278 dagar kvar......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0