SPRITT SPRÅNGANDE GALEN

jag känner mig galen, knasig och lite små crasy. har lust att hitte på något riktigt galet, en sådandär knäpp grej som bara killar skulle få för sig att göra. hur fett skulle det inte vara att va kille och göra som man vill? f-e-t-t

Men eftersom det inte har skett några jätte stora förändringar med mig på den senaste tiden så tror jag att jag fortfarande är tjej, vilket får min dag att se ut ungefär såhär  -  laga pannkakor, rulla några choklad bollar (för att det är så förbaskat gott!!) plugga sönder till fysik provet imorgon, kanske trycka in några engelska glosor när jag ändå håller på. och sedan blir det, om jag hinner, en liten tur med kameran eller träffa någon fin människa? vi får väl se vad den här dagen har att bjuda på. men musik i massor står på schemat iaf, det är en sjävlklarhet.

förövrigt så går det kanon fint i skolan nu, ett fint litet B på tyska provet, 40/40 på matteprovet, 16/16 på engelska testet, och ett gulligt litet C hängde med på svenska uppsatsen idag. fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0