DU HÅLLER MIG KVAR I NÅGOT JAG LÄMNAT

Melissa Horn, Veronica Maggio, Erik Hassle och Anna Ternheim spelas medans jag ligger i sängen och tänker på allt och ingenting. Känner att jag har mått lite konstig och upponer den senaste tiden, måste ta tag i en del tankar och försöka förstå allt som händer runt omkring mig. behöver bara ta det lite lugnt just nu och bestämma vad jag vill.

skulle göra sjukt jävla mycket för att få göra om den här sommaren. jag orkar inte gå i åttan, jag orkar inte ha höst, jag orkar inte med alla regler, jag orkar inte med alla krav som ställs på mig. jag vill ha sommar, lov och frihet på min paradis ö. jag ångrar att jag inte tog vara på den sista tiden jag hade, jag ångrar ihjäl mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0