MODELLER?

huvudet är tungt av för mycket tankar och känslor så försöker blir glad av att tänka på att ett objektiv och tre vunna biobiljetter är påväg hem till mig och kommer i slutet av veckan. och då ska jag fooota sönder! /UNDERBART/

så till själva grejen - någon som vill stå modell för mig? (kan ju tvinga felle en gång till, men vore roligt med lite nya :p) så ärligt talat, jag fotar vem som helst bara en person eller flera stycken. (vore ju bra om det är någon jag vet vem det är bara, tex någon från skolan eller så) så om ni vill ha bilder på er själva tsm med en kompis eller själva - så tveka inte en sekund att kommentera/prata med mig i skolan/smsa eller ta tag i mig på något sätt, är såååå sugen på att fota porträtt!! och det är självklart gratis om någon undrar det.

ser ut som om jag tror att jag är värsta kända bloggerskan som tror att hon ska få flera hundra svar, haha men blir glad om jag får ett enda..... ;-)

Kommentarer
Postat av: M*

Trevlig kväll!

2011-11-08 @ 21:40:50
URL: http://ILROMANISTA.SE
Postat av: Julia s

Jag och Julia B skulle kunna bli dina modeller

2011-11-09 @ 15:24:24
Postat av: Malin Kling

jag skulle kunna det.

kontakta mig genom bloggen eller på facebook ;)

2011-11-10 @ 15:26:06
URL: http://klima.webblogg.se/
Postat av: Hilda

Ja kan/vill ;p

2011-11-10 @ 23:01:56
Postat av: Erica

jag vill ha på mig och lina :) om hon går med på ett ;)

2011-11-13 @ 11:46:33
Postat av: lina :):)

Går gärna med på det :)

2011-11-15 @ 12:03:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0