SVÄVAR PÅ MOLN

Det var med lättnad, upprymdhet och en känsla av att sväva på moln som jag lämnade biosalongen efter att ha sett breaking dawn part one för första gången. Även om jag spenderade dem första 40 minuterna som förbannad över att regisören hade gjort om mitt älskade twilight till en dålig komedi så räddade slutet filmen på ett sådant otroligt bra sätt att jag fick gåshud. satt som förtrollad dem sista scenerna omedveten om omvärlden. /underbar känsla/


Nu längtar jag ihjäl mit tills part two kommer ut, bara ett år kvar.....

Kommentarer
Postat av: Malin Kling

Hur länge höll den filmen på för min kompis sa att det var folk som stog och berättade om några böcker vilket jag inte fattade vad hon menade med det.

2011-11-16 @ 23:11:31
URL: http://klima.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0