JAG ÄR I BEHOV AV SOMMAR -

-av att må bra
-av att få göra galna saker
-av att få vara ute hela nätter
-av att gå och lägga mig vid 9 på morgonen och sova bort en hel dag
-av att få bada i en sjö
-av att sola
-av att få en sommarflirt
-av att grilla
-av att cykla runt med fina vänner utan att ha en aning om vart man ska
-av att kunna sitta på en strand, titta ut över en sjö och bara tänka
-av att se en fin solnedgång
-av ljus
-av att få va spontan
-av att kunna ligga mitt i vägen och kolla upp på stjärnorna
-av att kunna gå runt i shorts och linne
-av att fota blommor
-av att kunna sitta ute och äta en fin kväll
-av värme
-av att var ledig från skolan
-av att vara borta från jönköping
-av att vara borta från alla människor
-av att slippa plugga
-av att tälta
-av att var sådär lycklig
-av frihet

jag är i behov av Visingsö, och av mitt fina Oxlebo. /hoppas fortfarande/

Kommentarer
Postat av: julia <3

jag är i behov av oxlebo och dig tilda! Det måste ske igen..

2011-11-24 @ 15:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0