It makes me feel so lonely I could die

har varit en as seg dag idag, känner mig inte på topp alls, ont i halsen å förkyld och massa sådan skit nu. men annars har helgen varit as bra! firade syrran som fyllde år i fredags, sen drog jag och grillade med massa nice folk, sov hos Oscar med honom och frankin sen, haha var helt dryg där, på lördagen mådde jag as dåligt och låg i sängen till två, sen gick jag hem. väldigt roligt sällskap och så ju :) resten av helgen har jag nästan bara sovit
folk tog en jäkla massa bilder med min kamera där iaf
och Oscar tog den här bilden och blev så jäkla nöjd att han snackade om den hela dagen typ (nejdå jag överdriver inte) och snäll som jag är lovade jag att lägga upp den här så vad gör man inte?
såååå fin ju, haha kul hade vi iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0