härlig dag!

sitter och äter blåbärs kexchoklad - beroendeframkallande! och målar naglarnaaaaaa, haha nice fredags kväll uh? ;) öh ne inte så. haha men sjukt lyckad fredag annars, åkte till stan direkt efter skolan, gick där i några timmar, snackade, skrattade, shoppade och lurade folk. helt normal dag med bästa!
hittade en del grejer också... asså helt pank nu typ, eller ne men iaf, ångest över hur mycket pengar jag la ut idag HAHA
en jumpsuit iaf - 299
två mascaror (mini) - 20
ett linne - 99
ett halsband - 89
och ska köpa ett par svarta låga converse med, halva priset på dem, sjukt nicE
men iaf, hahah så jäkla mycket pengar när jag betalade själv, HEHE men det kommer användas flitigt alltihop! :)

ske checka film nu, hejdå och godnatt typ

sjukt länge sen verkligen, heeeeelt sjukt. åååh vad man saknar, och vad lycklig jag ser ut ju! villvillvillvillvill tillbaka!

Kommentarer
Postat av: joanna- Att leva med Aspergers syndrom!





Tänkte bara tipsa om att du nu har chansen att bli dagensblogg:)

Klicka här för att anmäla dig:

http://domkallarmighannes.blogspot.com/2011/03/dagens-blogg_04.html

2011-03-05 @ 11:59:03
URL: http://domkallarmighannes.blogspot.com/
Postat av: ELINA

awww saknar den tiden också! ska du va med på ridlägret i sommar? miss u <3

2011-03-05 @ 13:17:13
URL: http://elinamalmstens.blogg.se/
Postat av: julia saknar tilda

ååh, vi saknar dej grymt !

eller iaf jag vad jag vet xd



kom på ridlägret i sommar du måste !

2011-03-15 @ 17:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0