felicia gästbloggar ,

heey tilda o jag har vart ute i skogen i 2 timmar o cyklat HAAHAHAHAHAHA okej de lät lamt men vi tog lite kort och HADE DAMP PÅ VARANN
fyfan va sur jag va :
jag : jaa vi går över denna frysna isbäcken så kmr vi nog till det där stället!!
tilda : joo visst , bäcken kmr spricka så du kommer ramla * ta upp mobilen och börjar filma*
jag: aa men om jag kommer över får du me komma över ?!
tilda : jaja lovar
sen kom jag över efter typ en halvtimme o då vägrade hon kommer över snacka om ryyyck jag fick
jaja nu ska jag snart iväg på träning o hon ska ... kolla film ?
aaop tyckte det behövdes uppdatera här så jag tog tummen ur röven ur röven o gjorde det åt henne , snällis
ne men nu ska jag börja byta om , CAIO BELLA!
ps: ellen plym o jag ( simon&thomas) är mode setters!
wilmia :)

Kommentarer
Postat av: Kristina :)

Veckans blogg startar, lust att va med? Kika in isånnafall :)

2011-03-20 @ 18:38:36
URL: http://kriistinajohansson.blogg.se/
Postat av: Anynom

Du lägger typ alrdig upp några inlägg :( Kom igen!

2011-03-21 @ 15:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0