nytt

kom precis innan för dörren med två fina kassar med mig hem från a6, känns skiiiit fint att få in lite nytt i garderoben igen! så dagen har spenderats på a6 med storasyrran, ganska trevligt faktiskt :)
ursäkta mina pinsamt dåliga bilder, men det var vad som hängde med hem idag.

Har fixat ett tidsinställt inlägg tills imorgon också, fullt med bilder från Tallnäs. För när jag är på visingsö (ska sova i Jönköping inatt bara) så har jag inget internet.. tyvärr.. men sånt är livet, och jag hade knappt orkat sitta vid datorn där ute heller eftersom vi ändå bara är där ute på sommarn och då har jag så sjukt mycket annat för mig. Men ni får lite uppdatering imorgon också och sen får ni det så ofta som det går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0