FOTOSNACK

sitter och kollar igenom arkivet på bloggen, heeeelt sjukt hur mycket jag har utvecklat mina fotokunskaper. I början tyckte jag att jag var as grym, och bilder som denna----->  (tryck för större) var helt otroligt bra. haha, nu fattar jag att dem bilderna som faktiskt lyckades bli helt ok, bara var ren tur. och nu förstår jag även hur svårt det är att bli bra på det här, och hur sinnes mycket man måste öva och plugga innan man blir bra.
Va på Elgiganten innan idag också och kikade runt på lite objektiv och grejer. Blir nästan lite ledsen när jag ser hur dyrt allt är, det kommer ta evigheter för mig att bygga på min kameraväska. Objektivet jag vill ha kostar lite mer än 5.000, och sen behöver jag ett nytt minneskort, det kostar runt 400, och uv-filter kostar några hundra det också. alttså behöver jag spara ihop runt 6000:- vilket är sjukt mycket pengar för mig....... men fram tills jul (åtminstonde) så får jag nöja mig med mitt 18-55mm objektiv å det duger väl ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0