BUSY

resten av sommarlovet kommer bli helt jävla fantastiskt för min del. Imorgon drar jag till helsingborg på festival med felicia, sen när vi kommer hem sover jag bara hemma en natt, sen ska jag campa med Lina i Götebörg, gå på Liseberg och en massa! Efter det kommer lite folk ut till mig på Visingsö och tältar där, hur nice??
Och den tolfte åker min family på semester - sen ska jag bara träffa en massa härligt folk den sista veckan av sommarlovet, och flyttar hem till Jönköping då med! Så kommer ha fullt upp, alltså ingen uppdatering ;)
älskar dig så galet mycket min fina unge.

Men nu får ha det sjukt bra resten av sommarlovet, så börjar jag blogga på riktigt igen när skolan börjar! slängkyss till er!!

Kommentarer
Postat av: sanna

himla fin bild hörru ! :))

2011-07-27 @ 21:43:07
URL: http://sannasliv.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0