i'm just happy

sov hos felle inatt, och va med julia och oscar på kvällen igår, fuck va nice! och imorse så drog jag, felle, felicia & julia till Järabacken. fasen vad skönt det var att åka snowboard igen :D och speciellt med min nya bräda, det gick faktiskt sjukt bra! felle fick testa den i slutet också. haha så himla söt, trillade typ 5-6 ggr i liften - i rad!! haha hon skämdes ihjäl typ, men annars var hon faktiskt riktigt duktig. så nästa vecka ska hon hyra så att vi kan åka tillsammans så kan jag lära henne ju, riktigt nice :D:D:D då slipper jag äntligen att bli mobbad när jag sitter och knäpper på den varje gång efter liften också. hehe


fick låna en jättebra foto-tidning av henne idag också - fotoguiden
har inte hunnit läsa den så mycket än, men hade tänkt att sätta mig och läsa den snart och plugga lite. för nästa vecka har jag faktiskt fått mitt första fotograf jobb :D åh, så himla kul kommer det bli!! och då måsta jag lära mig så mycket som möjligt tills dess ju! :)


tack sötnoooos :*


Kommentarer
Postat av: Lina

Ååh, vad kul gumman!

Vi har mycket att prata om :D <3



pusspuss!!<3

2011-01-15 @ 21:41:44
URL: http://blondinlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0