kommer inte på något att skriva här..

shit, vad ni älska min uppdatering right!? (HAHA, vet att felicia speciellt älskar mig nu!!)
sjukt nice dag asså, bara hängt med en massa kompisar typ ju. drog till jullis efter skolan, sen drog vi till mig - till tonår, träffade lite folk och sådär vaaa. nice ju!
HAHAHA, fast min cykelnyckel gick av i skolan :o såååå klantigt, och julia bara skrattade pt mig.. snäll kompis asså! pappa fick iaf hämta den men nu har jag bara en låst cykel. jippppiiieee



imorgon är det onsdag, riktigt slappt! älskar onsdagar, har typ två lektioner och sen har jag ridning på kvällen med. älskaaaaaaaa <3
höhö, bara allt folk är friska imon!! saknar alla i skolan, vafan ingen är ju där typ.. /:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0