hejdå tvåtusentio - hej tvåtusenelva

vad som än har hänt nu under det gånga året så är jag så jävla glad, hur dåligt jag än har mått, eller hur ledsen jag än har varit - så är jag glad för allt, för att varenda lite grej som har hänt mig, faktiskt har hänt. för det har fått mig  att inse så mycket, hur mycket allt jag har omkring mig egentligen betyder. för det var en period då jag trodde att allt skulle försvinna. vänner, familj, hem - allt.
men jag hittade tillbaka och det fick mig att förstå att det är inte de materiela tingen som du har som betyder mest, det är din familj och dina vänner. de är dem som gör det värt att leva, hur dåligt man än mår. och från 2010 kommer jag bära med mig så mycket fina minnen, som jag aldrig kommer glömma. för det här året, det var det året som jag hittade tillbaka till mig själv.

och nu vet jag även, vilka som är mina äkta vänner, vilka som jag kan lite på till 110% och vilka som var falska..
tack för allt stöd du har gett mig det här året - du betyder så jävla mycket <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0