bloggtips

Anonym om fråga & svaar :D:

vilka bloggar föjer du?<3
12 Januari, 22:31


svar; jag följer faktiskt inte så jätte många bloggar.. men här är dem!

eexx.blogg.se - min absoluta favorit blogg, så sjukt fina och coola bilder + att hon visar en massa om hur hon fotar så man lär sig hur mycket som helst!

kenzas.se - vet väl alla vem det är? haha

emmelist.blogg.se - så himla rolig, och hon verkar hur go som helst! riktigt go stil också :)

natallie.blogg.se - galet rolig och hon verkar hur skön som helst!

kompisar

blondinlina.blogg.se - skriver om sin vardag och allt som hör till!

ericadenblonda.blogg.se - väldigt mycket hästsnack, så ni som är hästintresserade kan ju kika in där :D

johannaasimonsson.blogg.se - vardags blogg typ :)

tomish.blogg.se - riktigt grym och rolig blogg, mycket coola bilder.


detta är dem bloggarna som jag följer varje dag. sen finns det ju en massa andra som jag kikar in på ibland :)

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag skulle vara med Anthony, men det är om vi är med honom på dagen så får du också träffa honom :D !! <33

2011-01-16 @ 13:20:44
URL: http://blondinlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0