you are awesome

jag som skulle gå och lägga mig vid tio idag, gick sådär asså.. men nu måste jag iaf gå och lägga mig. sjukt segt med skolan imorgon, men det är ju fredag och jag behöver ju inte va med på idrotten nu! ohjuste, glömde nästan att berätta, men va på sjuhuset imorse och tog bort mitt gips!! så jäkla skönt att bli av med den där stinkbomben (nu kan man gå i skolan och sluta oroa sig för att man stinker svett) men min arm är galet svag nu, har inte en enda muskel kvar typ. så kan inte gör ett skit, inte lyfta någonting eller så. och får inte göra någonting på fyra veckors tid nu, så det blir ingen snowboard den här vintern för min del och egentligen så får jag inte rida heller, men det skiter jag fullständigt i! saknar ihjäl mig att få rida ju <3
aja, godnatt på er!

tack för att ni röstade så att jag vann veckans blogg hos Linn! bäst är ni :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0