sportlov <3

sitter och dricker choklad äter godis och lyssnar på bruno mars - vilken kille! skulle kunna dö för hans röst <3
riktigt nice är det faktsikt, bara en onepiece som saknas. åh vad jag längtar tills min kommer!!! kommer bo i den sen, haha

ne men har beställt den här

hur mysigt!?!?!?!
den kommer nog den här veckan så jag loggar in på min mail MINST en gång i timmen och kollar om jag har fått ngt mail med "din onepice finn nu att hämta ut i..." men jag har inte fått de än :( haha
men den kommer nog om några dagar iaf!
nu så ska jag gosa ner mig i sängen snart är dööööööö trött. men har fortfarande bloggpause så ni vet, har nog det hela lovet har så mycket roligare grejer för mig nu så hinner knappt med att sitta vid datan, imån vet jag iof inte vad som händer än men på tisdag blir det visingsö tills på torsdag, fre-lör blir det bottnaryd med hilda å sen blir de ngt annat i helgen ;)
sjukt gött lov, bara snowboard som saknas där.. men skit samma va????
hahah godnatt sötnosar ♥

Kommentarer
Postat av: amanda

ååh den är fin :)

ska få en när jag fyller år :p <3

2011-02-17 @ 21:43:57
URL: http://tomish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0