TWITTER <3


Felicia Lundberg
fellelundberg Felicia Lundberg
Frankin: min mobil kan se vädret, PRECIS ovanför mig där jag är just nu. @tildahkansson : vadå märker du inte det själv eller? hahahaha


Felicia Lundberg
fellelundberg Felicia Lundberg
pinsamt som hände idag. Jag till en tjej på gina: Jag: ursäkta, men kan du hjälpa mig med den tröjan där bort? Hon: jag jobbar inte här,hehe
1 hour ago Favorite Retweet Reply


Twitter har fått mig att le många, många gånger idag - det är en bra sida det där. Att min vän felicia är så himlans rolig gör ju inte saken sämre, men åh vad hon fick mig att sakna alle nu!!

Hur sjukt är det inte att FEM av våra vänner är i Thailand nu då? FEM.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0