SVAR

POSTAT AV: FILIPPA S

ojj , råkade skicka en tom komentar :)
Du tar skit fina bilder , men var redigerar du dina bilder ? :D



Är en del som har frågat detta och om jag skulle kunna visa tips och sådant där, och självklart ska jag göra det någon gång! (när jag har tid & ork, hehe)

Jag önskar att jag hade kunnat säga att jag redigrar i något cool redigeringsprogram som typ Gimp eller Photoshop. Men sådant är lite för komplicerat för mig så jag kör i Windows Live Photo Gallery, (finns installerat på de flesta datorer) vilket fungerar as bra för mig i de flesta fall :)
När jag ska lägga till text eller klippa ihop bilder använder jag det hederliga Picnik!
Och tack för det med bilderna, det gör mig as glad! puss


Kommentarer
Postat av: felicia

Gimp är lätt när man väl har lärt sig! Man få pröva sig fram, klicka på lite knappar o se vad som händer. Det är myyyyycket enklare än photoshop, tycker jag hihi :D hadetgött!

2011-12-29 @ 23:18:09
URL: http://fillipinen.blogg.se/
Postat av: fikip

2011-12-30 @ 21:06:26
Postat av: filippa

hehe , råkade skicka en till :D

Tack så mycket för svaret :) <3

2011-12-30 @ 21:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0