IT'S OKEY, I THINK.

Jag tar tillbaka ALLT jag sa i förra inlägget, det var inte alls kul att börja igen, och inte det minsta fett.
Varje morgon (två st, haha) så vill man bara vända på sig och ligga kvar i sin as goa säng, som man har gjort hela sommarlovet - men det är bara till att pallra sig upp, typ sju på morgonen, känns sjukt haha.

förövrig rullar livet på, nu med en ny frisyr! tog äntligen tag i det där med sidecuten, och nu sitter den där, min fiiiina sak. Har även fått låna en väldigt älskad longboard av min bror, den används flitigt vill jag lova. så nu är jag mer sugen på att köpa en än någonsin.

och tack alla fina människor som har lagt till mig på facebook och skrivit en massa as gulliga saker om min blogg och mina foton till mig, det uppskattas verkligen hur mycket som helst, loveu!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0