kan inte vintern komma snart?

har faktiskt varit duktig och pluggat en massa nu!
så nu är det bara till att hoppas på att det går bra på engelska provet imon!
och, jag måste MÅSTE verkligen börja ta skolan på mer allvar. det hela handlar ju ändå om min framtid!
det funkar inte att skita i alla läxor. det funkar inte att komma för sent eller inte gå på några lektioner över huvud taget.
skärpning tilda!!







snö, snö, snö!!
fyfan vad jag längtar till hela marken är helt vit och man kan åka pulka och skidor!
jag hoppas så jävla hårt på att det blir en lika fin vinter som det var förra året, med mycket snö som ligger kvar nästan ända fram till sommarn!
det är ju så mysigt när man får ta på sig sina tjocka varma jackor, fina halsdukar, gosiga vantar & bli som ett litet barn igen.
för i snön, kan jag leka hur länge som helst ♥

Kommentarer
Postat av: luffi

Kul du vill vara med!!



Händer annars ikväll då? Kram

2010-10-20 @ 14:37:20
URL: http://www.luffi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0