förlåt,förlåt,förlåt!!

..men jag har inte haft något internet. så har inte kunnat blogga över huvudtaget på hm, 3 dagar?
men nu har pappa hittat koden till vårat mobila bredband! så nu kan jag använda det iaf :)

men det har inte hänt alls mycket på den här tiden, ingenting faktiskt.. har varit/är sjuk, igen.
så har bara luggit hemma och kollat på film. riktigt mysigt faktiskt!
men imorgon så blir det skolan igen, även om jag inte är frisk, för det är ju så sjukt jobbigt att ligga så mycket efter med allt ju!

fast nu ska jag måla naglarna, sen måste jag käka! är riktigt dålig på att göra det när jag är sjuk, då äter jag nästan ingenting.


juste, ska bara räkna rösterna till "veckans blogg" tävlingen, sen så kommer vinnaren upp :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0