you raise me up

kom precis hem nu, har varit på visingsö med min sötnöt! du är bäst gumman :)(L)
eller jag har inte varit där hela dagen, eller inte länge alls egentligen. haha åkte hem vid fyra någon gång men då missade jag båten. så fick vänta i hamnen typ en timme eller ngt, sen blev det mcdonalds käk på hemvägen!

söndag idag ju betyder en ny vecka och nya tag imon ju. har teknik prov också och jag har inte ens öppnat boken, lyckat! men får ta igen det lite senare, för först blir det ensam mamma söker.


förlåt för att jag är så dum ibland.. älskar dig ju ♥

Kommentarer
Postat av: julia :D

lova att vi ska träffas någon gång ? ..

2010-11-22 @ 20:09:32
Postat av: TILDA

sv; jaaa, torsdagar kan du va?

2010-11-22 @ 22:35:51
URL: http://kavi.blogg.se/
Postat av: ERICA

vem var du med här ute? :) <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0